we're gonna reborn.

esmaspäev, 8. jaanuar 2007

Hommikul tekkis väike segadus. Mobiiltelefon äratas kell 7 nagu viimased 4 kuud ikka.. Miskipärast ajas see mu nii sassi, et ei suutnud maad ega ilma jagada. Vaatasin tükk aega unise peaga ringi, enne kui suutsin end alla korrusele kööki vedada. Mu kohvi oli ka otsas, seega pidin uue maššinaga kohvi tegema. Alguses kui see osteti, siis mulle hullult meeldis. Hea mugav.. aga nüüd valasin kõik kraanikausist alla. Olen oma lahustuvast pakikohvist ikka nii sõltuvuses, et miski teist sorti kofeiin alla ei lähe..

Kooli kõndisin siis tibutas natukene vihma. Ma ei soovita mitte kellelgi vihmaga Vabaka ääres kõndida. Eriti kui autojuhtidel on hommikuti komme gaasipedaal põhja vajutada mittevajalikes kohtades. Tagajärjeks olid näiteks mu märjad teksad, mis õnneks päeva jooksul ära kuivasid.

Klassikaaslasi oli hea näha, veidi muljetasime oma vaheajast. Kõikidel oli suur chill lihtsalt. Ja lubadused, et vaheajal õpime eksamiteks ja teeme uurimustöid, unustati ka ära, just like me! Inglise keele õpetaja rikkus tuju ära nagu tavaliselt. Ta vist muudmoodi ei oskagi olla, kui ainult vingus näoga ja sõimata, et me kõik kukume inglise keele eksamil läbi. Jube nõid. Prr. Kirjanduse tund oli huvitav. Õpetaja andis meile äkkülesande kirjutada ühe tsitaadi põhjal sissejuhatus, kuid minu mõistus kiilus nii kinni, et suutsin ainult sota-pota teha. Pool tundi istusin niisama ja mõlgutasin omi mõtteid. Tunni lõppedes olid vihiku serval väikesed sinise pastakaga tehtud südamekesed.. Mmm..

Ja nüüd kui vaheaeg on läbi ja tähtajad kukuvad ning õpetajad seda veel eriti rõhutavad, jõuab pähe reaalsus: peale seda eksamite jama lähme me kõik elukooli. Meid lükatakse pesast välja, nagu pääsukesed, kes peavad nüüd ise omale süüa otsima ning ennast kõikide ohtude eest peitma ja kaitsma. Igatahes minu selle aasta suvi tuleb raske.. ma ei tea miks ma just nii ütlen, kuid mittemillestki oma iseseisvat elu üles ehitada on ju raske. Paljud sõbrad on küsinud mu käest, et miks ma tahan omaette elama minna.. aga miks mitte? Ma tunnen, et on aeg minna.. ja tahaks lõpuks oma täisväärtuslikku elu korralikult elama hakata.

*Gümnaasiumi lõpetamine
*Oma pesa
*Ülikool
*Uus töökoht
*Juhiload
*Ja kõik muu veel igalepoole vahele..

Küll ma hakkama saan! Olen siiamaani saanud ning saan ka edaspidi! See on ju Kats;)

0 ütles midagi.: