"upgrade u"

teisipäev, 23. jaanuar 2007

Whoa! Eile suutsin oma uurimustööd edasi teha. Võimas võimas! Ja täna tuli õpetaja vastu ja ütles kavalalt: "Sind ma tahan varsti näha..." Ehk siis minu uurimustööd. Aga ma ei vii talle seda veel. Püüan millalgi uuesti aega leida selle täiustamiseks. Otsustasin, et järgmisel nädalal näitan siis õpetajale, kui kaugele ma jõudnud olen - kuskile pole jõudnud! Täna võib-olla nokin veel natuke teha, sest nädalavahetusel sõidan üldse linnast ära.. teise suurde linna.

Nüüd on mu telefon suurema ajumahuga, sest ostsin talle 1GB mälu juurde. Natuke suskasin muusikat sisse ja oikuihea on kuulata. Mulle tundub, et parem isegi, kui mõne mp3-playeriga kuulates. Koolis arvutasin ristkorrutisega välja, kui mitu lugu ma saan mobiili suskata - ligikaudu 178. Küll ma olen tubli!

Hommikul võtab rohkem aega kooli minekuks, sest lumi on küllalt suure takistusjõuga. Ja näitaks keskmise näpuga neile, kes ei suvatse oma aiaesiseid lumest puhtaks teha! Perkele!

Ja kirjanduse tunnis kogesin seda tunnet, kui parem käsi lihtsalt ei taha liikuda. Jube raske oli kirjutada, nagu jahukott oleks 3h käe peal olnud.. Aga kuidagi vedasin oma laused kokku sinna vihikusse! Ja siis kui pidime õpikust ise härra Runneli esseesid lugema, siis otsustas pinginaaber mind närvi ajada. Ja ajasgi. Nügis mind ja ütles koguaeg midagi, selle kõige kõrval püüdsin mina härra Runneli psaikoesseesse süveneda, millest ma mitte midagi aru ei saanud.. ja siis sosistasin vist liiga kõva häälega klassivennale: "T*ra, ma loen!" Liiga vihane oli see. Ja õpetaja kuulis ja mõmises seal omaette ning mina vajusin oma pinki veel sügavamale ja sügavamale ning klassivend itsitas niisama. Aga klass on vist juba ära harjunud, et ma olen suht terav. Mõnikord liigagi terav. Juhtub..

0 ütles midagi.: