täna ma olen korralik.

pühapäev, 14. jaanuar 2007

Eile tuli Une-Mati peale südaööd alles. Unes nägin just selliseid asju, et kui üles ärkasin, siis jäin mõtlema, et kas asjad ongi nii või oli see ainult uni. See on see unenägude reaalsus. Ei saa enam ise ka asjast aru..

Täna ma olen korralik. Istun kodus, kirjutan kodukirjandi ära, mis mulle üldse ei meeldi, sest teemad on nii.. pahad? Ja uurimustööd hakkan ka tegema! I must! Muidu ma ei hakkagi seda kunagi tegema.. Mul on ju ometi raamatud virnas ja ootavad.. kõik mõtted on peas valmis.. pean ennast ainult tagant utsitama, et kurat tee ära see asi juba! Täna siis püüan natuke midagi teha.. Püüan.. püüan!

Ja ma olen vist imelik, sest mul on sahtlis karp, mille sees on kirjaklambrid. Sinised, punased, kollased, rohelised kirjaklambrid. Armsad värvilised. Ühtegi tavalist kirjaklambrit pole. Kõik on värvilised. Ja neid on palju. Ja mulle meeldib, kui nad olemas on. Täpselt seal, kus ma nad panin.
Ja tegelikult ma olen hull korrafriik. Kodus on kõik asjad omal kohal ja ma ei saa üldse rahu, kui miski pole nii nagu ma tahan. Sest see pilt peab just seal olema! Ja see raamat peab just selle raamatu kõrval olema! Ja mu kaktus peabki selline imelik olema! Ja ma ise pean ka selline olema, nagu ma olen.. sest mulle meeldib nii.

Issand, kas ma olen friik?

2 ütles midagi.:

piirikas ütles ...

jep ... sa oled friik!

Mõtted.. ütles ...

hehee- ma olen samasugune korrafriik!! tore äratundmisrõõm oli praegu! :D