do it!

pühapäev, 21. jaanuar 2007

Täna olin üksi kodus. Peaaegu. J tuli külla, pugisime ennast melonist ja kõrsikutest täis ning logelesime teleka ees. Alguses vaatasime World Music Awards'i ning hiljem dvd pealt "Spioonimängu". Hea oli. Järjekordne niisamaolemine.


Andsin lubaduse ja selle ma ka täidan. Nüüd tegin valmis algse kavandi, mille kavatsen järgmisel nädalavahetusel seina peale maalida. Suurelt. Loomulikult lisandub sinna igasuguseid kohapeal välja mõeldud muudatusi ja blabla. (nüüd vaatame kõik seda pilti)

Aga oma uurimustööst olen suutnud ära teha ainult tiitellehe, sisukorra ja sissejuhatuse. Mulle ei jõua ikka kohale, et MA PEAN oma uurimustööd tegema.. 12a on koolis igasuguseid asju edasi lükatud stiilis: "ah ma homme teen!". Aga nüüd PEAN oma uurimustöö ära tegema, aga kurat ma koguaeg lükkan seda tegemist edasi. Ja isegi kui arvuti taha istun ja raamatud ning igasuguse paberipahna lahti võtan, kaon sealt sama kiirelt. Aga ma pean selle ära tegema! Vastasel juhul ma lihtsalt ei lõpeta. Ja see on küll viimane asi, mida ma soovin. Hiljemalt 14ndaks aprilliks pean ära esitama.. hmmm..

1 ütles midagi.:

piirikas ütles ...

Aprillini on ju aega :D Aga põmst Sina ju oled meil tubli, teed selle uurimustöö järgmisel nv-l ära ;)