Linnud.

laupäev, 13. jaanuar 2007

On keegi varese peale karjunud? Jah.. see jube lind. Hüüdnud talle, et: "Kurat, kao ära!" Mina tegin täna nii.. Ise olin segaduses ja veidi hirmunud. Ja nüüd on mu katuseaken sammalt täis, sest mingi vares mõtles, et trügib mu tuppa sisse läbi katuseakna. Ei. Tegelikult on mu katuseakna juures see lume.. hmm.. no see mis lund kinni hoiab. Ja ju siis sinna on lehti ja igast muud s*tta kinni jäänud ja torevaresemees vist otsis sealt midagi. Igatahes tegi ta põrgulärmi ja arvestades minu paranoiat igasuguste häälte peale.. eriti kui veel üksi kodus olen. Tegelikult võib jube naljakas küll tunduda, et 18 aastane "maadleb" mingi varesega?! Kurat.. praegu naeran ise ka. Jube.


Muidu ülejäänud päev oli taaskord mittemidagitegemisepäev. Kui kallis oli ära läinud, mõtlesin küll uurimustööd teha, kuid nii kui arvuti taha sain, oli mu suur tahe kadunud. Uni võttis ka võimust ja jäingi 19-ne paiku magama. Kell 21 ärkasin üles ja siin ma nüüd siis olen. Totaalses vaikuses ja ega see Une-Mati ka enam niipea tule.. Ootame?


0 ütles midagi.: