kkkurat kkkui kkkülm!

kolmapäev, 24. jaanuar 2007

Täna oli see päev, kus ma mõtlesin, et jube hea oleks, kui mul oleks auto! Aga mul pole seda! Seega ootasin bussi 20 minutit (1 jäi vahele, kurat!), sõitsin kaks peatust jänest ja siis hüppasin takso peale. Ja just siis kui on kiire, peavad mingid lumekoristajadsaanid kolmes reas ummikut tekitama. "Höhöhöö sõidame kõik 30-nega ja ärme mööda lase!" Nii tore! Ja kui lõpuks sihtpunkti jõudsin, oli kell juba niipalju, et ma oleks pidanud seal ammu olema. Läksin valest uksest sisse ja sattusin kuskile hambapolikliinikusse. Läksin välja, tegin pool tiiru ümber maja ja jõudsin lõpuks sinna, kuhu tahtsin.. Hull sussermusser päev ikka, aga kõik läks hästi! Ja kui koju jõudsin, viskasin oma kõrge kontsaga saapad kappi ja musta mantli ka, sest nendega pole enam mitte midagi teha! Jubedus kui külm ikka on! Hommikul tuleb pool tundi varem ärgata, et saaks kõik kapis olevad riided omale selga panna ja siis on hea soe väljas olla vähemalt.. Tegelikult peaks mingid paksud lumesmüttamisepüksid ostma omale. Mm. Traksidega!

1 ütles midagi.:

piirikas ütles ...

Ma ajan oma paksud ounased suusapüksid selga ja mitte keegi ei saa midagi öelda!