oi näe raamatupood! oi.

teisipäev, 5. juuni 2007

Ma ostsin eile kaks raamatut oma viimase sularaha eest. Appi. Mulle ikka meeldivad raamatud nii väga, et ma ei suutnud lihtsalt vastu panna :) Inglise keelse 'Geisha memuaarid' saan ka kohe kohe läbi..

Eile tuli sõnum, et sain ühiskonnaõpetuse riigieksamil 62 punkti.

4 ütles midagi.:

piirikas ütles ...

Kas nüüd siis tulevad tulemused sms-iga???? uskumatu! Aga normaalne ju ... see 62 punkti!

Kats. ütles ...

Jah. Teatud lehelt tuleb see 'teenus' tellida ja jõuabki riigieksami tulemus smsina telefoni :)

Eve-Mai ütles ...

aeg on ikka kõvasti edasi läinud sellest ajast kui mina keskkooli lõpetasin:)
mis raamatud sa ostsid, tahtsin ma hoopis küsida:)?

Kats. ütles ...

'Vaikne ameeriklane' ja 'Väike prints' :) Viimane just sellepärast, et pidi enamvähem maailma parim raamat olema, kuid ma ei ole seda lugenud..