ruby, ruby, ruby, ruby..

kolmapäev, 18. aprill 2007

Nüüd olen tark, sest lugesin Loitsukelleri koduleheküljelt absoluutselt kõikide kivikeste iseloomustused läbi. Tegin seda selleks, et mul on plaanis seda lahedat poodi külastada ja paari-kolme kivi võrra raskem olla. Üks amulett jäi ka silma ja siis kui veel rikkamaks saan, ostan tarokaardid ka lõpuks ära, mida juba ammu tahtnud olen. :) Ühesõnaga ma lähen varsti Loitsukellerisse shoppama..

Täna oli mõnus kooli minna. Vihmapiisad põsel.. Veidike jahe.. Enam ei ole silmad paksult tänavatolmu täis.. ja rohi muutub roheliseks ning pungad puudel saavad jõudu juurde..

Tahaks juba oma sooja väikest pesa. Pikkade oranžide kardinatega akent. Pehmet voodit. Pisikest kappi, kus on kõige tähtsamad asjad. Mõnusat kööginurka, kus saab hommikukohvi juua.. Tahaks vannituba, kus on mu oma mustapesukorv. Oma postkasti, kust igal hommikul leian kvaliteetajalehe. Oma kohvimasinat ja väikest külmikut. Seinu, mis on minu tehtud kunsti täis. Värvilist kaltsuvaipa. Jalamatti ukse taga, millel on naerma ajav tekst. Kuskil nurgas võiks vesipiip ka olla. Ja siis läpptopp, mille kunagi soetada kavatsen. Ja siis nagu kirss koogi tipus, keset korterit võiks seista minu J.

Mm.

2 ütles midagi.:

Mõtted.. ütles ...

loodan, et see unistus täitub peagi!! seda ka, et... kallix oled muutunud ;)

Kats. ütles ...

oh tibuke, tegid mu päeva veel päikeselisemaks :) sina ka kallis mulle!