my (sexy)back hurts.

neljapäev, 29. märts 2007

Kuskilt olen kuulnud, et kui ülaselg kahtlaselt valutab, siis pidi see tulenema stressist. Hmm. Suvel oli küll juhuseid, kus ülaselg või siis kukla alune jubedalt valutas ning vanaema ütles, et see stressist.. Ja eile õhtul tundsin teravat nö närvivalu sarnast tuiget ülaseljas, mõtlesin, et läheb üle, kuid täna on eriti kehv. Vahepeal ennast liigutades on teravam valu, kuid muidu niisama olles on selline tunne nagu kannaksin pidevalt u 10kg kasti seljas. Raske tunne, mingi lihasevärk vist. Fastumgel'i ka pole.. Niiet.. kes mulle massaaži teeb ah? :)


Koolis on nii mõttetu. Ja alati siis kui ma otsustan kehalisest kasvatusest plehku panna jääb tund ära. Kuid täna oleksin koju oma seljavalu pärast läinud..

M printis mu uurimustöö välja. Kus ma siis silitasin seda värskelt prinditud mitmete nädalate tööd. Hakkasin siis pikemalt vaatama ka ja poole uurimise pealt pahvatasin naerma. Olin tekstis midagi muutnud ja read olid edasi läinud ning pooled lk nr-id olid ülesse lükkunud. Jee. Parandasin vea ära ja siis avastasin, et sisukorras oli üks pealkiri ka muutmata. Aga M ütles, et prindib uuesti. Külla ta on hea. :)

0 ütles midagi.: