bonjour madmoiselle.

pühapäev, 25. märts 2007

<-- Moblaga tehtud pilt Pere Lachaise'i kalmistu väravas (sinna maetakse kuulsuseid ja muud intelligentsi).


Olen tagasi! Väga hea oli vahelduseks kaugel eemal olla. Päevade kaupa ma ei viitsi oma reisi detailselt kirjeldada, sest ma ei mäleta misasi mingil päeval oli.. aga siin on siis mu Pariisi reisi lahedamad ja hullemad killud:

* Poola on totaalselt hull riik! Kõik on ligadilogadi ja nii mõnelgi tekkis Poolas söömisest kõhulahtisus ja iiveldus, selle tõttu otsustasin seal mitte süüa ning isegi poest ostetud kauba viskasin minema. Parem karta kui kahetseda. Minu kõhuga on siiamaani kõik korras ;)
* Esimene öömaja Poolas oli õudne. Ainult prussakad olid puudu. Šokk oli nii suur, et helistasin nutt kurgus J-le, et ta mulle järgi tuleks.. Magasime riietega ja pidevalt olime valves. Olete Hostelit näinud?
* Busside konditsioneerid. Meil tekkis väike tüli sellepärast isegi. Aga elus oleme.
* Kindlasti teate väikest Brüsseli pissivat poissi. Käisime ja vaatasime ka tema ära. Hiljem Pariisis nägime pissivat meest. Üks tüüp otsustas keset tänavat püksiluku lahti teha ja vastu puud kusta. Samal ajal rahvas kõnnib rahulikult mööda. Ja meie buss peatus ka samal ajal, nii et me saime piinlikult itsitada. Ja ta raputas isegi tilga ära!!
* Olles teel Eiffeli torni juurde, jooksis kaks väikest poissi meie rühma keskelt läbi. Samal ajal lonkis üks habemega vanapapi neile järele. Paar minutit hiljem jõudis mulle kohale, et tollelt mehelt varastati peaaegu meie silme all midagi ära. Hiljem nägin neid nolke Eiffeli torni piletijärjekordade juures. Oma kotti hakkasin üha tugevamini enda vastas hoidma.. Paranoia.
* Poolas oli söögipeatus kuskil täielikus rekkaparadiisis. Vasakult, paremal, otse ja selja tagant tulid suured veoautod. Tahtsime tualetti minna ja hiilisime ühe rekka tagant välja, hakkasin just seisva rekka eest teed ületama, kui äkki tuli vaiksel kiirusel ja hääletult üks rekka nagu eikuskilt välja. Jäin seisma, võpatasin, ehmatasin ja hakkasin siis naerma. Isegi rekkamees sai mu üle naerda. Heas mõttes. Nüüd mul on rekkaparanoia ka!
* Üks mu klassiõde on ikka totaalne beib. Kulutas kogu oma raha ära kahe Lacoste t-särgi ja mingist imelikust firmakast ostetud teksade peale. Sama tsikk ütles koridoris kõndivale klassivennale: "Kuule, mine koridorist ära, ma tahan pesema minna!" Asi selles, et tualetid ja pesemine on koridoris. Ja tsikk oli ilma meigita. Pean veel midagi täpsustama? :D

Neid juhtumisi oli kindlasti veel aga hetkel ei tule meelde kõik. Istun oma mõnusas toakeses ja joon liiga kaua tõmmata lastud Earl Grey'd. Ühesõnaga.. olles ära suht tundmatutes kohtades omapäi, kaugel oma kodust ja armastest inimestest, hakkasin mõtlema, et tegelikult on meil siin Eestis hea olla.

Ja ise ma pilte ei teinud. Sest teised tegid topelt minu eest. Tegelikult moblaga sain Eiffelist paar päris head klõpsu.. Kuid kui kõik fotograafid on oma pildikesed üles loadinud, siis annan kuskil mingit moodi teada ;)

Okei siis. Suht chill. Patareid on vist laetud ja homme sukeldun siis koolitrallimöllu edasi.

0 ütles midagi.: