mul on selline tunne, et kevad tuleb.

pühapäev, 11. märts 2007

Sain oma desktopi probleemid lahendatud. Ja nagu alati, tuli isa ja tegi kõik ühe nupule vajutusega korda. Aga hetkel olen viirusetõrjeta.


Eile (laupäeval) peale ärkamist oli kõik enam-vähem okei. Lõikusin juustu ja tegin suupistevaagnaid, samal ajal jõin kohvi ning samalajal värisesid käed ka. Ma ei tea, kas eelmise õhtu bailamisest või lihtsalt põrutatud ja retsitud randmete pärast.. Õhtul tuli hull seltskond kokku. Mul oli paha. Sest tundsin, et olen üksi kõigi seas. Mul ei olnud kuskil hea olla, seega sulgesin ennast oma tuppa ja lugesin raamatut. Ja kõige nõmedam oli see, et isa ei jõudnud eile isegi tere öelda. Täna saime paremini jutu peale. See selleks..

Täna on ilus päev ning lähen oma kõige kallimaga välja päikest püüdma.

0 ütles midagi.: