chillout.

laupäev, 24. veebruar 2007

Ma olin eile vist ainuke, kes kodune oli. Ja täna hommikul olin ainuke, kes kõige esimesena ärkas. Korralikult välja maganud. Heas tujus. Just sõin terve ports väikseid kivideta viinamarju ära. Ühe kohukese ka peale. Varsti peaks oma mehe kuskilt linna pealt üles otsima ja ta kinno vedama. Jan Uuspõld ootab.


Öösel nägin unes, kuidas ma kevade lõpupoole korteri otsimise tuhinas olin. Nii äge oli. Ja siis nägin nagu ettekuulutusena, et mis ma pean oma uurimustöö pildimaterjaliga tegema. Ehk siis sain oma unenäost ka kasuliku vihje. Sest mul oli nii palju pildimaterjali, mida ma ei osanud kuskile paigutada, aga tänu unenäole suutsin seda teha. Mure murud nagu naksti! Päris fun.

Üldse mul on hea tuju, sest kõik on hea ja süsteem töötab. Koolis on küll tegelt paar asja, mida peaks korda ajama, aga see ei häiri mind hetkel. Praegu on ju ikkagi kõige tähtsam eksamid ja nendeks valmistumine, mitte mingid jooksvad hinded muusikaõpetuses või venekeeles. Ma olen rahul.

Aga ülehomme (esmaspäeval) on mul PROOVIKIRJAND!!! Aga ma ei pabista. Sest kodukirjandid on mul kõik 4 või 4+ peale tehtud. Jälle saate pöialt hoida. Hehee.

0 ütles midagi.: